dilluns, 18 de febrer del 2013

Molt pràctic

També un encàrrec de la meva cunyada, aquest cop una cosa ben pràctica, ara totes les escoles, o mínim per aquí la comarca són escoles verdes, que vol dir això, doncs que els nens i nenes no poden portar l'entrepà de l'esmorzar amb paper de plata o quelcom similar, i una cosa molt pràctics són els embolcalls.
Aquest encàrrec també és per la Judit ara veureu perquè, recordeu que li agrada molt el lila oi....


 




Moltes gràcies per els vostres comentaris, em fan molta il·lusió.

4 comentaris:

  1. És molt bonic, la tela m'encanta la tonalitat de liles que té i realment es molt pràctic. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ostres genial i la roba és fantàstica! m'encanten les ratlles!

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt maco!!! Jo també n'he fet un parell i han agradat molt.
    Anna

    ResponElimina