dimarts, 4 de novembre del 2014

EMI

Bé, després d'una any poder tocava publicar alguna cosa.

Em fa molta il·lusió aquesta entrada.
Ja que per fi, després d'uns quants anyets, varem aconseguir trobar-nos tots. Havíem estudiat junts i encara em anat fent trobades, però aquest cop feia moooooolt.

I quina coincidència, la entrada anterior de l'Aina també té a veure amb aquesta entrada, per què?
Doncs perquè és una de les nenes de la colla.

Després d'aquests anyets hi havien moltes novetats, bé molts naixements, si ho haguéssim fet expressament no ens surt, el 2013 totes embarassades del primer o bé del segon.
Així que ja us podeu imaginar que amb aquesta trobada jo tenia que treballar una estoneta. (també amb ajuda d'unes quantes mans de les meves nenes de defilsicolors).
Aquí 4 paquets a punt

També com que sóc una mica despistada, lògicament no vaig fer les fotos pertinents, però la Laura m'han va fer unes quantes, així que aquí les teniu.


Per en Jan, de la Sonia i en Junajo

Per la Noa, de la Laura i en Chema

Per la Mariona, de la Raquel i en David. 

Per la Noa, de en David i la Neus



I també vaig fer un regal a les grans.
Taronja per la Aina, del post anterior, que ja té 16 mesos.
Lila per la Júlia, la germana gran d'en Jan.
Vermell per la Georgina, la germana gran de la Mariona.

Bé i això és tot de moment.
Moltes gracies per les vostres visites.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada