dijous, 24 de gener del 2013

50 ANYS III

I dues cosetes més.

Una d'elles encara feta per mi.

Unes banderoles.
Bé qui em coneix ja ho sap però.... m'encanta el taronja i ara veureu perquè ho dic...





Aquí tal com van quedar penjades al Restaurant El Castell del Brull i a cada costat els murals de fotos que havíem fet amb ma germana.


I com no els homenatjats del dia.
Els meus pares. En Lluís i la Maria


I mireu, mireu....


Dins d'aquesta caixa tan fantàstica i tan ben preparada ..... per endolcir una mica el dia que millor que.... 


Galetes....
Molts segur que ja heu endevinat qui les ha fet....
no.....
doncs la Helna de drapets.

Li dius que vols li passes una fota i ella et fa això.... tela a tothom els hi va encantar.


També era una sorpresa per els meus pares i tots els convidats.





Així de ben posadet s'ho varen trobar tots al plat. 


Bé això és tot.
Les fotos no són gaire bones, però la idea ja es veu.

Moltes Gràcies.

5 comentaris:

  1. Hola Anna, quins preparatius més espectaculars... Heu pensat en tots els detalls!!!
    Es nota que estan fets amb molt d'amor!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Ooooooohhhhhh estic amb la boca oberta. Tot tot I tot preciós, no falta detall de res. un petó guapa

    ResponElimina
  3. Ostres Anna quina passada!! M'encanta la banderola amb tons taronges i liles! És preciosa.
    Tela marinera amb les galetes oi?? Carai la Helena quina passada.
    Un petonet guapi! Veig que has començat l'any amb molta força

    ResponElimina
  4. Anna! M'encanta veure activitat al teu blog, segueix així!!!! La banderola genial, genial, genial!!!! La combinació de taronges està super bé, i amb el lila de les lletres, ohhhhh...i què dir de les galetes! Jo sóc fan de l'Helena ;)

    ResponElimina
  5. Anna!!!! t'acabo de trobar per casualitat mirant els blogs de la Cristina,... el nom del blog no em sonava i mira he entrat i què m'he trobat!!!! que tens un blog i que t'encanta el taronja...i que les banderoles per tons pares són genials amb aquest color i les teles, i els murals, quina feinada! me n'alegro que fos un gran dia! Ja tens una altra seguidora! Petons

    ResponElimina